Dagsarkiv: 13 oktober, 2017

Fredagen den 13 oktober 2017: Som om sorg skulle smitta…

  Kära dagbok… Jag har genomlidit dagen. Jag har överlevt. Nu är det kväll. Inte trodde jag att jag skulle bli så ledsen idag som jag blev. Nu noterade säkert inte många detta. Eller så vill folk inte se och höra. … Läs mer

Publicerat i Dagbok, Jobb, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 6 kommentarer

Lilla Mamma 11 juli 1935 – 13 oktober 2016

  Kära älskade lilla mamma… Tidigt i morse var det ett år sen du gick bort. Jag tänker på dig varje dag. Tack vare min fina arbetsgivare fick jag professionell hjälp att ta mig igenom sorgen fram till acceptans. Men du … Läs mer

Publicerat i Familj, Jobb, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer