Dagsarkiv: 4 oktober, 2017

Kanelbullens dag 2017: Illamåenden, skratt och psykopater

  Kära dagbok… Det är inte så jävla lätt det här att försöka få tid och ork till rensning. Igår kväll var jag så trött att jag nästan kräktes. Jag borde ha duschat innan jag hoppade i säng, men jag orkade … Läs mer

Publicerat i Dagbok, Jobb, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer

En första rensning: Hallen

Ett inlägg om livet inför en flytt. Det blev inte så mycket tid på tisdagskvällen till rensning som jag hade hoppats på. Dessutom tar rensning förstås längre tid än en tror. Tanken är att jag ska gå igenom rum för rum och … Läs mer

Publicerat i Böcker, Dagbok, Familj, Personligt, Trams, Vänner | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar