Dagsarkiv: 11 september, 2017

Måndagen den 11 september 2017: Surt! sa Tofflan om… druvorna?

  Kära dagbok… Det är ingen bra dag idag. Det är ”nine-eleven”. Och lite annat som påverkar. Det känns som jag tuggar sura druvor just nu, så jag håller mig på min kant. Jag orkar inte med flams. Vissa skämt är … Läs mer

Publicerat i Böcker, Dagbok, Familj, Jobb, Krämpor, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Recension: Döden kvittar det lika

Ett recenserande inlägg om en bok. I fredags hittade Anne-Marie Schjetleins debutdeckare Döden kvittar det lika ner i min postbox med en hälsning från författaren. Tack! Boken kom ut för nästan exakt tre år sen, pocketutgåvan, som jag fick kom förra … Läs mer

Publicerat i Böcker, Personligt | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar