Dagsarkiv: 7 september, 2017

Lågor av hat

Ett inlägg om en bok. Ibland blir det dumt när en sån som jag köper böcker second hand. Ibland blir det bra. Jag trodde att jag hade läst åtminstone en bok tidigare av Erin Kelly när jag köpte Lågor av hat i pocketutgåva … Läs mer

Publicerat i Antikt-retro-secondhand-loppis, Böcker, Personligt, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Torsdagen den 7 september 2017: Ibland tar det lite tid…

  Kära dagbok… Det är bra träning för mig att mitt tålamod prövas understundom. Jag kämpar varje dag med att lära mig att saker och ting tar lite tid. Ibland. Ibland kan det ta århundraden. För några dagar sen mejlade jag … Läs mer

Publicerat i Böcker, Dagbok, Jobb, Krämpor, Mat, Personligt, Sociala medier, TV | Märkt , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 kommentarer