Kvällsbesök hos familjen Katt. Och Anna


Ett kattlikt inlägg.


 

Det fick bli bilen över till Fänriken i kväll. Hälen är ju inte tejpad på grund av eksemen, så jag vågar inte gå några längre sträckor. Helst vill jag inte gå alls, men det måste jag ju.

Fästmön bjöd på kaffe, gifflar och cookies, familjen Katt bjöd på lek och bus och lite gos. Även om en kan bli galen på Lucifer som tycks vara och krafsa överallt där han inte ska, så är de ju bara helt bedårande söta. Se själv!

Detta bildspel kräver JavaScript.


God natt önskar Vildkatten Tofflan!

 


Livet är kort.

Om Tofflan

En fortfarande rätt tjock tant (?) som ändå är evigt ung och som vid första anblicken kan verka bitsk, elak och hård. I själva verket är jag from som ett lamm - mot dem som förtjänar det. Kärleken och hjärtat tillhör Anna! Alltid. Böcker, viner, blommor, träd, himlar och regn är några av livets goda ting, enligt mig. Vill du kontakta mig? Mejla mig genom att skriva till tofflan(snabel-a)home.se Som på gamla bloggen tofflan.wordpress.com gäller att du gärna får citera mig, men ange då källa. Och vill du låna/köpa en bild, mejla mig först. Knyck inte! Om du ser annonser här mellan inläggen är det inget som jag har hittat på eller godkänt utan WordPress.com som lägger ut utan mitt medgivande. Sorry!
Det här inlägget postades i Familj, Krämpor, Personligt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kvällsbesök hos familjen Katt. Och Anna

  1. Katterna är ju för söta, dom kanske ändå lugnat sig lite, mot när dom var ungar 🙂

    Gilla

    • Tofflan skriver:

      Nja, Lucifer, som sen snöptes och blev Lucy, har nu bytt namn till Busifer. Han är högt och lågt, värre än en liten unge. Men så otroooligt söt… 😛

      Gilla

Kommentera gärna inlägget, men håll dig till ämnet! Kommentarer från anonyma och falska avsändare och från lånade identiteter publiceras inte!

