Men NÄR kommer ni, dårå, Bredbandsbolaget???


Ett inlägg om väntan.


 

Snacka går ju. Eller i vart fall skicka kort med snigelposten. Men sen då? Nu har jag fått två kort under loppet av ett par veckor från Bredbandsbolaget. (Håller ni på så här får jag snart ihop till en hel kortlek.) På korten står det att de snart kommer och besöker mig. Men… NÄR kommer ni, dårå??? Jag väntar och väntar och väntar, men ni kommer ju aldrig… Det är ungefär som när en ringer till er Kundservice ni svarar aldrig.

Kort från Bredbandsbolaget

Ska jag vänta tills jag får ihop en hel kortlek?

 


Livet är kort. All vår väntan bliver lång…

Om Tofflan

En fortfarande rätt tjock tant (?) som ändå är evigt ung och som vid första anblicken kan verka bitsk, elak och hård. I själva verket är jag from som ett lamm - mot dem som förtjänar det. Kärleken och hjärtat tillhör Anna! Alltid. Böcker, viner, blommor, träd, himlar och regn är några av livets goda ting, enligt mig. Vill du kontakta mig? Mejla mig genom att skriva till tofflan(snabel-a)home.se Som på gamla bloggen tofflan.wordpress.com gäller att du gärna får citera mig, men ange då källa. Och vill du låna/köpa en bild, mejla mig först. Knyck inte! Om du ser annonser här mellan inläggen är det inget som jag har hittat på eller godkänt utan WordPress.com som lägger ut utan mitt medgivande. Sorry!
Det här inlägget postades i Diskutabelt, Ironi, Personligt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Men NÄR kommer ni, dårå, Bredbandsbolaget???

  1. imsevimse skriver:

    Inte många företag lever upp till sina löften om kundservice ….

    Gilla

    • Tofflan skriver:

      Nej och Bredbandsbolaget är särskilt kända för sin usla kundservice som har berott på underbemanning. Men när de själva skickar mig kort om att de ska komma och hälsa på hos mig vill jag gärna veta när för jag har ett antal frågor om abonnemang till dem!

      Gilla

Kommentera gärna inlägget, men håll dig till ämnet! Kommentarer från anonyma och falska avsändare och från lånade identiteter publiceras inte!

